..tack o lov

..bloggen lever..ibland hinner man inte stanna och reflekter..svängde av motorvägen för en stund..bort från hetsen..hastiga filbyten..ljustutor..utsträckta fingrar som signalerar allt annat än vänlighet..köpte tandkräm och fil..tänkte tillbaka på stunder av total lycka..som när vi redovisade ett grupparbete där vi tonsatte barns egna sagor och berättelser..ljusen var tända..ett enkelt pianokomp..resten av grupp steg fram..låten hette "flickan och bäret"..om jag inte minns alldeles galet..åkte ut på motorvägen igen..de sköna minnena försvann i en hastig omkörning av en lastbil..varpå bilisten bakom mig tyckte jag körde för långsamt... i mina 130 knyck genom livet...vad skall jag minnas nästa gång jag handlar på Shell i Sandsjöbacka...



..kasta en blick över minnas axel..eller njut av en kastad frisbee på väg mot sitt mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0