..parkeringsböterna

..är avskrivna..stolt över att jag inte bara betalade och såg glad ut..kanske en liten milstolpe då jag många andra gånger insett det lönlöst och krångligt att överklaga..400 spänn rikare plus 27 kronor på hästarna i lördags..lite som lilla julafton hemma i frölunda..små..små glädjeämnen..firar med lasagne,kaffe och korintkaka till efterrätt..bara den och ljusstakarna kvar av helgen..av bara farten sprang jag fortare än jag gjort på mången god dag..har lösat mig fram..men med pulsklockan i handen istället för på armen..lekte fötterna över asfalten..snittade 6,22 på kilometerna..hem till tidernas bästa konsertöppnare..thunder road..till tonerna av jungleland hänger jag tvätt och..ställer mig sedan i duschen..het som satan..in med lasagne..introt börjar nu..



..roy orbison singing for the...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0