..inte en aning om

..vad jag skall skriva om..att skriva "att inget speciellt har hänt"..låter ju faktiskt ganska trist..min utmaning att publicera ett nytaget foto varje dag..hur gick det med det?..upp på spåret igen så fort jag har mina fotoalbum tillgängliga..nästa vecka drar dock friskvårdsaktiviteterna på jobbet igång igen..då en typisk träningsvecka kommer att se ut ungefär så här..
..lördag--löpning, söndag--vila, måndag--styrketräning, tisdag--core+en timme innebandy, onsdag,torsdag--gympa/yoga, ..fredag--puhhh...överträning,nja..40-års kris..försent!!!..lägg fällben på mig i motionsspåret om jag inte hunnit stupa av utmattning innan dess.."ska bara springa 5,4 kilometer efter jobbet..lovar??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0