..hann inte skriva

..något igår..men gårdagensbild hämtar jag från det något klena utbud jag har på jobbets dator..

2009--01--05



..superkylan har för tillfället dämpats något..kom till stan med en minusgrad i bagaget..plus två när jag landade på jobbet..småkronorna överkörda inatt..läste rubriken i mobilen nu i morse..av vad..ismaskinen eller??..inte alltid lika road av rubriksättarnas fantasi..men kör för den här gången..indianerna från göteborg vände hem från norrland med en svidande 5-3 förlust mot Skellefteå..lite vila.. så "knockar" de luleå hemma istället..ska halka ut på en löptur efter jobbet..är det tänkt i alla fall..helst skippar jag alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0