..träd fram och

..erkänn..säg att det var du som i smyg fäste viktmanschetter runt mina vrister innan jag skulle ut och springa..inte ens inför den sista kilometern i det varmaste göteborgsvarvet genom tiderna..har det varit så blytungt att springa..ni som såg mig skrattade säkert gott..och gick runt mig i åttor..skämt samma..det är inte nu jag skall vara i toppform..vän av ordning undrar "kommer du någonsin i toppform" eller som min arbetskamrat sade till mig efter det att jag spenderat ett halvår på gymmet.."du kanske har blivit lite starkare"..gåvor i form av uppmuntrande peppning mottages tacksamt..min mor sa en dag "är du själv nöjd så är det bra för dig"..ingen annan än jag bär ansvaret..hur lätt..hur trögt det än går på träningen..så den skyldige till viktmanschetterna... är ingen annan än jag själv..



..från en match sommaren 2007..sittandes på nedre raden i vita shorts..från LdbFc..via AIK..rakt in i landslaget..
..jag är jävligt stolt över dig..dessutom en femetta mot världslaget Norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0