..skriv vad du

..tycker och känner..skriv ner det i en blogg..huvudet lättar en smula..fast det känns ändå så vansinnigt tungt..fyllt av problem..arbetsrelaterade sådana..alldeles tom i huvudet försöker man sortera fram de små fragment som senare skall leda fram till en lösning..men just nu händer ingenting..ungefär som att tänka bortom universum..stiltje i hjärnkontoret..inte världens bästa utgångsläge för en god natts sömn..spring en sväng..det brukar hjälpa..för sent att ge sig ut..får ta det efter jobbet imorgon..om och när jag kommer därifrån..tankarna på jobbet..stannar inte kvar där..utan följer mig likt en igel..fast jag springer så fort jag kan..men inte tillräckligt fort...stänger dörren..men i huvudet är det alltid öppet 0-24..7 dagar i veckan...tungt..tomt..och befriande fritt från konstruktiva tankar..



..the sun always shines on TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0