..första passet

..med de nya löpskorna..new balance plus någon siiferkombination..1300 spänn rena vrakpriset mot mina budgeterade 1800..i år kommer jag att springa varvet..sponsrat av västra götalandsregionen..deras 10 års-jubileum ger mig en chans att starta i grupp 5 eller 6 istället för förmodade grupp 10 ungefär..direkt fick jag extra press.. på mig att prestera ett bra resultat..läs kommer att bli omsprungen av dubbelt så många människor som sist..eller så hjälper det mig att spränga tvåtimmarsvallen..måste träna mer..mer..hets stress..4300 meter..låter längre..blev det idag..skorna kändes fina..och flytet i löpningen inföll sig direkt..titt på klockan..lika lusigt som sist..men skit samma..tar igen det på nästa tur..skyller på högtryckstvätten..som jag använt på jobbet i cirka 3 timmar..väntar bara på att tvättmaskin skall bli klar..mycket tvätt blir det när man tränar mycket..måste träna ännu mer..??..mer tvätt ska det bli..

spring..spring..spring..släpp hästarna fria..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0