..hoppsan..var det så länge sedan..del 1

..27 juli..mitt i den underbara sommaren..mår bättre nu..men vilken tid det tar..ständigt beroende av medicin..trycker in lite bilder..en från varje fototillfälle..orkar inte skriv1 om allt som hänt..börjar med den 28/7..



..makrofotografering i trädgården..avleda ångestfyllda tankar..



..minns att jag fick gå ifrån matchen en stund..levde som i en bubbla..kebabgubben
nekade målvakten i jitex att pumpa bollen..den 29/7..trött i huvudet..



..drog till ystad för att vila upp..hmm..30/7..bild från dagen efter



..1/8..djurparken utanför ystad..lemurer som charmar besökare..även mig..



..dalsjöfors fick besök av jitex..090808..och av mig..



..åkte till capri den tolfte augusti..vila..långpromenader..längre västerut kommer man inte..



..från den trettonde/8..grebbestad..trodde nog att jag var fri från allt ont i mitt huvud..



..men helt säker var jag inte..18/8..åbyvallen..öster på besök hos jitex..



..hemmamatch igen..denna gång mallbacken..slutet på augusti..30.e..tror jag..



..grät i telefonen..jag mår inte speciellt bra..lite whiskey..för stunden..



..090908..sa till på jobbet..nu orkar jag inte mer..



..utanför församlingshemmet i Åsa..dit jag och mina tankar har flytt..från stressen..
från allt..



..fortfarande september..mycket tankar..mycket medicin..



..älskar fotboll..må väl //mats






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0